Przejdź do głównej zawartości

Natura




Cześć!


Postanowiłem, że tym razem pokażę wam kilka ujęć natury. Z takimi ujęciami właśnie rozpocząłem swoją przygodę z fotografią.

Swoją pierwszą wystawę fotograficzną miałem w 2013 roku. Wystawa była poświęcona naturze. Wystawa ta była dla mnie ogromną niespodzianką, ponieważ została zorganizowana w tajemnicy przez moich znajomych. Do dziś im za to  bardzo dziękuje.

W 2009 roku zacząłem fotografować, ale już po roku zrezygnowałem.
Stwierdziłem, że to nie jest dla mnie.
Po 2 latach postanowiłem wrócić do fotografii i tak już zostało do dziś.
Jest to jedna z wielu rzeczy, których nie żałuję. 




























Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

  ECOSPA 'OW OCO WA RA DOŚĆ' Ostatnie promienie słońca za oknem dodają mi wielkiej motywacji aby jeszcze więcej dbać o swoje ciało. Jakiś czas temu otrzymałem w ramach współpracy od Ecospa, parę cudownych produktów, które wykorzystałem do pielęgnacji ciała. Zacznę od Oleju Malinowego , który połączyłem z kremem do twarzy. Olej jest substancją, która szybko się wchłania, jest lekki i nie pozostawia tłustego pokrycia na ciele. Działa nawilżająco i idealnie sprawdza się gdy masz suchą skórę. Regeneruję nasza skórę i jest w 100 % naturalny. Kolejnym produktem jest Potrójny kwas hialuronowy 1,5 %. Olejek ma specyficzny ale zarazem delikatny zapach, który nie przeszkadza w jego stosowaniu. Olejk stosowałem także sam na noc, wchłania się szybko, jest wydajny , poprawia naszą cerę i chroni ją przed utratą wody. Kwas hialuronowy możemy stosować jako: -produkt nawilżający, -serum dwufazowe, -substancja wzmacniająca, -składnik maseczek DIY, -pod oczy, -składnik toni

Psychicznie-toksyczna miłość

PSYCHICZNIE-TOKSYCZNY ZWIĄZEK Miłość wydaje się nam być cudownym uczuciem, dodając nam siły. Czasami jednak jest tak, że zakochujemy się zaniedbując siebie, swoich bliskich czy wszystko co było dla nas ważne. Związek każdego z nas powinien opierać się na miłości, wzajemnym zrozumieniu oraz dążeniu do wspólnego celu. Niekiedy w miłości jest odwrotnie, wtedy wszystko przeradza się w toksyczny związek. Toksyczny związek zaczyna się wtedy kiedy jedna osoba daje drugiej wiele, a w zamian dostaje bardzo mało, a czasami nic. Znosi złe traktowanie i nie jest w wstanie uwolnić się od toksycznej osoby, która zaczyna niszczyć i zaniżać samoocenę drugiej osoby. Dla niektórych z nas miłość to cierpienie.Wierzymy, że poprzez nasze nasze wysiłki druga osoba może się zmienić. Osoby w toksycznych związkach zgadzają się na wszystko, przymykają oczy na upokorzenia, kłamstwa ciesząc się z nielicznych miłych chwil. Z czasem zaczynamy tracić poczucie własnej wartości, nie