Przejdź do głównej zawartości

Miłość?!


MIŁOŚĆ?!

W czasach, których żyjemy "Miłość" ma różne znaczenia. Nie możemy do końca stwierdzić, że jest to w pełni uczucie, którym obdarowujemy drugą osobę.
Każdy z nas okazuje miłość, w inny sposób. Są osoby, które za drugą połówkę "oddałyby życie".
Chodź wtedy pojawia się problem, że jedna z osób to wykorzystuje, z racji że w pewnym sensie wie że może pozwolić sobie na trochę więcej. Cała sytuacja wiążę się ze zdradą. Osoba, która zdradza nie liczy się z konsekwencjami, które będą miały miejsce, gdy wszystko wyjdzie na jaw. Dlatego zanim coś takiego przyjdzie nam do głowy powinniśmy to przemyśleć i pomyśleć o drugiej osobie, która będzie przez nas zraniona.
Wiemy, że nikt z nas nie chciałby być zdradzany. Nie jest to to żadna miła rzecz.
Wiele osób wybacza zdradę, ale nie każdy liczy się z konsekwencjami. Osoba, która zdradziła raz zrobi to na pewno kolejny raz. Czy będzie to za miesiąc, rok czy kilka lat. Zawsze ta osoba będzie miała inny stosunek do miłości względem drugiej osoby.




Dlatego powinniśmy się zastanowić:
Czy jest sens oddać za kogoś życie względem miłości?
Czy tak naprawdę tak druga osoba kocha nas choć odrobinę tak jak my ją kochamy?
Czy miłość znaczy dla nas obojga to samo?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

  ECOSPA 'OW OCO WA RA DOŚĆ' Ostatnie promienie słońca za oknem dodają mi wielkiej motywacji aby jeszcze więcej dbać o swoje ciało. Jakiś czas temu otrzymałem w ramach współpracy od Ecospa, parę cudownych produktów, które wykorzystałem do pielęgnacji ciała. Zacznę od Oleju Malinowego , który połączyłem z kremem do twarzy. Olej jest substancją, która szybko się wchłania, jest lekki i nie pozostawia tłustego pokrycia na ciele. Działa nawilżająco i idealnie sprawdza się gdy masz suchą skórę. Regeneruję nasza skórę i jest w 100 % naturalny. Kolejnym produktem jest Potrójny kwas hialuronowy 1,5 %. Olejek ma specyficzny ale zarazem delikatny zapach, który nie przeszkadza w jego stosowaniu. Olejk stosowałem także sam na noc, wchłania się szybko, jest wydajny , poprawia naszą cerę i chroni ją przed utratą wody. Kwas hialuronowy możemy stosować jako: -produkt nawilżający, -serum dwufazowe, -substancja wzmacniająca, -składnik maseczek DIY, -pod oczy, -składnik toni

Natura

Cześć! Postanowiłem, że tym razem pokażę wam kilka ujęć natury. Z takimi ujęciami właśnie rozpocząłem swoją przygodę z fotografią. Swoją pierwszą wystawę fotograficzną miałem w 2013 roku. Wystawa była poświęcona naturze. Wystawa ta była dla mnie ogromną niespodzianką, ponieważ została zorganizowana w tajemnicy przez moich znajomych. Do dziś im za to  bardzo dziękuje. W 2009 roku zacząłem fotografować, ale już po roku zrezygnowałem. Stwierdziłem, że to nie jest dla mnie. Po 2 latach postanowiłem wrócić do fotografii i tak już zostało do dziś. Jest to jedna z wielu rzeczy, których nie żałuję. 

Saal Digital

Saal Digital RECENZJA Firma Saal Digital oferuje bardzo duży asortyment produktów. Do wyboru znajdziemy m.in. : foto obrazy plakaty foto książki Testowanym przeze mnie produktem jest foto książka "Professional Line", którą zaprojektowałem, by pokazać wam ostateczny efekt. Wybrałem format A3 22 x 30 cm, z błyszczącymi kartkami, strona przednia akryl + eko skóra czarna. Proces zamówienia foto książki był prosty. Wystarczyło pobrać aplikację Saal Digital na komputer, zainstalować i zacząć tworzyć. Aplikacja okazała się czytelna i prosta w obsłudze. Po zaprojektowaniu stron, zostało tylko wysłać pliki zdjęć, wpisać dane i oczekiwać na produkt. Foto książka wygląda bardzo dobrze. Akryl na przedniej stronie produktu nadaje idealny efekt całemu produktowi. Błyszczący papier na każdej ze stron nie brudzi się, a same kartki zrobione są z pogrubionego papieru. Jakość zdjęć jest na bardzo wysokim poziomie. Każda